fredag 23. mars 2012

Ukas gjesteinnslag: knuffel-kjoler:)

Evy knuffel som er så flink til å sy spurte meg om jeg ville bytte 2 dørskilt til sine prinsesser mot 2 kjoler til mine prinsesser, og jeg var ikke sen om å takke ja da for å si det sånn:D
Passer meg fint å gjøre som de gjorde i gamle dager, måtte det bare fortsette!

Her er de nydelige kjolene som jeg fikk nøyaktig sånn mine ønsker var, så disse vil jeg anbefale på det varmeste:) Denne babycorden er utrolig myk & topp kvalitet.
Hun lager også mange andre typer klesplass & siklesmekker som jeg har kjøpt tidligere!
Photoshooten startet greit, men som dere ser så syns Noelia musehalene til Filippa var så fine at hun bare måtte holde i de, noe som ikke falt i like god jord hos storesøster (som btw er i sin verste Lotta-trass for tiden:P), men det endte heldigvis med kyss på kinnet:)








1 kommentar:

  1. Så koselig at kjolene falt i smak. Takk for herlige actionbilder :D

    SvarSlett