fredag 22. november 2013

Giveaway på Thanksgiving :)

Nå er det veldig lenge siden jeg har hatt en giveaway, 
så jeg gjør i år som i fjor å gi bort et julesett med trekning på Thanksgiving!
Settet blir laget etter hvilket kjønn den som vinner ønsker laget til.
I år er Thanksgiving den 28 november, på min gode mamma sin bursdag:)
For å delta gjelder det å like siden til Sannelippa på Facebook, 
like konkurranse-innleggene på bloggen og Facebook, og kommentere :)
Gjør man flere av tingene får man ekstrapoeng og større vinnersjanse.

Til slutt vil jeg bare si TUSEN TAKK til alle dere nye og trofaste butikker og kunder, 
som velger å kjøpe håndlagde ting gang på gang.
Uten dere hadde jeg ikke kunnet jobbe så mye som jeg gjør med dette, 
så det setter jeg veldig stor pris på!

Lykke til!


Dette er bare et eksempel på premie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar